< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=909079574202633&ev=PageView&noscript=1" />
free shipping

תקנון וסטידו

הגדרות:

                "החברה": Asian De Vinci "AhlaBuy"

                "האתר":   www.vestido.co.il

                "המוצרים": כל המוצרים המוצגים למכירה באתר.

הנוסחים בתקנון זה מופיעים בלשון זכר אך מיועדים לשני המינים.

               

כללי

 

האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת בגדים, והוא בבעלות החברה ומנוהל על ידה באמצעות עובדיה.

תקנון זה הוא הבסיס החוקי להזמנות ולגלישה באתר החברה, מערכת היחסים בין החברה ללקוח מוסדרת באמצעות תקנון זה.

 

קנייה ותשלום וסטידו:

 

הקנייה באתר מחולקת למספר שלבים ומספר אפשרויות לאמצעי תשלום.

בעת הקנייה עליך לבחור את המוצרים הרצויים עם כל הפרטים הנכונים (מידה, צבע וכו') ולאחר מכן להכנס לעגלת הקניות ולבצע רכישה.

 

תשלום:

 

אנחנו מציעים אפשרויות תשלום רבות, כל אפשרויות התשלום נבדקו על ידי חברות האשראי ואושרו עם התקן המחמיר ביותר לתשלומים באינטרנט .(PCI-DSS)  

הנתונים האישיים נשמרים במערכת מאובטחת ואילו פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים לאחר העסקה (למען אבטחת מידע).

דף סליקת כרטיסי האשראי הינו חיצוני מהאתר ויושב על שרתי Stripe ע"מ לספק את רמת האבטחה הגבוהה ביותר שאפשר.

 שלבי העסקה /בחירת המוצרים:

על הלקוח לבחור את המוצרים אותם הוא רוצה לרכוש ולוודא כי סימן מידה וצבע נכונים.

אישור ההזמנה- לאחר ביצוע תשלום על ההזמנה, החברה תשלח לכם אישור על הרכישה, רק לאחר קבלת האישור ניתן לדעת בבטחה כי ההזמנה בדרך אליכם.

דרכי קבלת האישור:

ציון כתובת אימייל בהזמנה (נא לציין כתובת אימייל שלכם דרכה אתם תקבלו את כל האישורים).

SMS - נא לציין את מספר הפלאפון המדויק לקבלת sms אישור.

 

דרכי התשלום לביצוע הזמנה:

 

סליקת כרטיסי אשראי – כל סוגי כרטיסי האשראי אשר מצוינים באתרנו.

תשלום באמצעות שיחה טלפונית - לאחר ביצוע ההזמנה וסימון אפשרות "הזמנה טלפונית" אחד מנציגינו יצור עמכם קשר במספר הטלפון שהזנתם, יזין במערכת ההזמנות את פרטי אשראי ויבצע את החיוב בזמן השיחה.

פייפאל - לבעלי חשבון פייפאל קיימת אפשרות לתשלום על עסקאות דרך חשבון פייפאל.

עסקאות שסטטוס התשלום לא הושלם באופן מלא לא יאושרו/ישלחו, אך יישארו במערכת עד להסדרת התשלום (עד 72 שעות משעת ההזמנה).

 

מבצעים והטבות:

 

החברה רשאית לבטל את המבצעים המוצעים בחנות בכל זמן ועת שתבחר ללא הודעה מראש.

 

גמר המלאי:

 

החברה מוכרת את מוצריה בהתאם למלאי קיים.

החברה רשאית להודיע ללקוח גם לאחר השלמת העסקה והתשלום על גמר המלאי, במידה והמלאי אזל או לא יחודש שוב, החברה רשאית לבטל את העסקה וליתן החזר כספי מלא ללקוח אשר רכש ממוצר החברה אשר אזל במלאי.

 

הטבות ו"קוד קופון":

החברה רשאית לבטל בכל זמן שתבחר ללא מתן הודעה מוקדמת את אחת ההטבות הקיימות באתר ו/או בדף הפייסבוק של החברה ו/או או לבטל את "קוד הקופון" אשר לקוחות יקבלו באתר גם בקניות שביצעו וגם כתוכן שיווקי.

החברה רשאית לשנות בכל זמן אשר תבחר את ההטבות המבצעים וקודי הקופון באתר ובחנויות הרשת.

 

משלוחים בארץ ושירות "איסוף עצמי":

זמני עבודה:

לקבלת מידע מפורט על זמני הגעה של דואר שליחים אנא הכנסו לאתר "דואר ישראל".

החברה מתחייבת לזמני הגעת המוצר בין 9-29 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה.

ימי העסקים לא כוללים שישי שבת ואת יום התשלום 

מסירת ההזמנה ע"י דואר שליחים - דואר ישראל יצור עמכם קשר לקבלת המוצר, לקוח שלא יקח את המוצר או יפספס את השליח יחויב בדמי משלוח נוספים.

כתובות מורשות למשלוח דואר שליחים ע"פ אתר דואר ישראל- במידה והיישוב שלכם אינו מצוין באתר דואר ישראל אנא השאירו לנו הודעה ואנו נטפל בזה.

במידה והלקוח רוצה לבצע משלוח עצמאי ע"י חברה פרטית- אנא לציין זאת בתהליך הרכישה ונצור איתכם קשר ברגע שהחבילה מוכנה למשלוח.

במידה ואספקת המוצר תתעכב ע"י "דואר ישראל", מסיבות שאינן קשורות בחברה, כי אז החברה תסיר כל אחריות לזמן אספקת המוצר ומסירתו ללקוח, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בשל האיחור באספקת המוצר.

כתובות לא מורשות למשלוח- על הלקוח לוודא שהישוב בו הוא מתגורר נמצא מאושר למשלוח דואר שליחים ע"פ אתר דואר ישראל.

לקוח אשר זיהה באתר דואר ישראל כי הישוב בו הוא מתגורר לא נמצא מאושר למשלוח, יודיע האחרון לחברה באופן מידי, והחברה תסייע לו ככל שבאפשרותה בכדי למצוא פתרון למסירת ההזמנה.

לקוח אשר יזמין מוצר לאזור שאינו מאושר ע"י דואר ישראל יחויב במשלוח במידה וההזמנה יצאה מהחנות לכתובת שאינה מורשית. האחריות לוודא כי הכתובת מאושר למשלוח היא על הלקוח.

על אף האמור לעיל, ככל והישוב בו אתם מתגוררים אינו קיים ברשימות דואר ישראל, נא לציין זאת במהלך ההזמנה, והחברה תשנע את המוצר עם חברת משלוחים משנית (המחיר ישאר זהה).

וסטידו - אינה אחראית על איחורים/עיכובים/אבדות של חברת דואר ישראל.

 

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים:

האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן: "החוק").

בידי המזמין (ולא הנמען) לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן. הזיכוי יועבר ללקוח באמצעות אופן התשלום אותו ביצע (לדוגמא: לקוח אשר שילם באשראי יזוכה כרטיס האשראי אותו העביר לחברה). חריג- העברה בנקאית אשר תועבר באמצעות המחאה אשר תשלח בדואר.

במקרה של ביטול עיסקה ע"י הלקוח, תפעל החברה בהתאם להוראות החוק, החזרת מוצרים אפשרית ממספר סיבות:

המידה או הצבע שקיבלתם אינו הצבע שהזמנתם (קיימת סטייה של עד 30% מהצבע בתמונה).

קיים "פאק" או "דפקט" בייצור המוצר, במצב זה מוצר חדש ישלח ללקוח לאחר שאנחנו נקבל את המוצר הפגום.

החזרת מוצרים תתאפשר רק עם הטיקט המקורי שלו, ללא סימני שימוש או כביסה.

במקרה שאינכם מרוצים מהמוצר אותו קיבלתם מסיבה מסוימת שאינה מצוינת למעלה- קיימת אפשרות לבטל את העיסקה בהתאם להוראות החוק, ולבצע משלוח אל אחת מכתובות המחסנים שלנו (הלקוח ישלם המשלוח). לאחר שנקבל את המוצר ונאשר את הסטטוס שלו תקבלו זיכוי כספי לקנייה באתר או זיכוי כספי אל כרטיס האשראי במידה והעיסקה עומדת בקריטריון ההחזר ע"פ התקנון ועל פי החוק.

החזר כספי 48 שעות מקבלת המוצר - החלפה 14 ימים מקבלת המוצר

הזמנה מעל 1000 ש"ח לא ניתן לקבל החזר כספי אלא רק זיכוי באתר לרכישה 

ההזמנה מגיעה מחול לא מהארץ ומוזמנת במיוחד ללקוח

וסטידו - מדיניות פרטיות

 

הפרטים האישיים שיימסרו על ידי (להלן: "הנרשם") במסגרת טופס ההרשמה באתר יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של החברה.

החברה לא תמסור את פרטיי הנרשם, אלא בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן: (א) אם תידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי או לפי דין; (ב) אם תקבל התראה לנקיטה בהליכים משפטיים נגדה בגין פעולות שבוצעו על ידי הנרשם ובכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הנרשם לבין חברה; (ג) אם תארגן החברה את פעילותה במסגרת גוף אחר- וכן במקרה שהתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילותה עם פעילותו של גוף אחר - החברה תהיה זכאית להעביר לגוף האחר הנ"ל את פרטי הנרשם ובלבד שהגוף האחר יקבל על עצמו את הוראות מדיניות פרטיות זו. (ד) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי ביצע הנרשם מעשה ו/או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם. (ה) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי הנרשם ביצע שימוש לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה; (ו) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי הפר הנרשם איזה מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עם חברה ו/או עם מי מטעמה; (ז) אם וככל שהדבר יידרש לצורך פעילות החברה, כגון העברת פרטים לעובדים, לקבלני משנה ולגופים אחרים השותפים או המעורבים בהפעלת הפעילות השיווקית של החברה. לנרשמים לא תהיה טענה או דרישה כלפי החברה בקשר למסירת פרטיהם כאמור והם מוותרים בזאת על כל טענה ו/או תביעה כאמור.

מילוי טופס ההרשמה מהווה הסכמה של הנרשם לכך שפרטי הנרשם שלו וכל נתון שיופק על סמך ניתוח פרטים אלה וכל מידע אודותיו שהגיע ו/או יגיע לידיעת חברה, יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של חברה או מי מטעמה, וכי ייעשה במידע זה שימוש בהתאם למטרות הבאות: (א) למטרות שיווק, פרסום, קידום מכירות ומכירות ולמטרת פניה לנרשם בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, הודעת טקסט, בפקסימיליה, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר); (ב) לצרכי עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר לנושא שיווקי; (ג) לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות;שימוש כאמור בפרטי הנרשם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות. עוד מוסכם שמידע כאמור יחשב לקניינה של החברה והנרשם מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש ו/או בעלות במידע כאמור, לרבות ויתור על כל טענה על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א 1981. החברה לא תיחשב כמפרת התחייבות לפרטיות או פוגעת בפרטיות משתמש בשל כל מידע, כהגדרתו בחוק המחשבים תשנ"ה – 1995, שיהיה בו כדי לזהות משתמש או להתחקות אחריו על ידי אחר, ואשר נובע מהשימוש באמצעי תקשורת אלקטרוניים ככלל ותקשורת מחשבים בפרט.

הנרשם מאשר שידוע לו שלא חלה עליו חובה חוקית למסור את פרטיו וכי מסירת המידע הנ"ל נעשית מרצונו החופשי ובהסכמתו. הנרשם מסכים בזאת באופן מפורש לשימוש האמור לעיל בפרטים שמילא ומאשר כי השימוש בהם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה אותו בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו.

נרשמים שמבקשים שלא לקבל פניות באמצעות דיוור ישיר יודיעו על כך בכתב באתר האינטרנט של החברה או באמצעות מנגנון ההסרה שיימצא בכל דיוור ובמקרה זה החברה תפעלו בהתאם להוראה שנמסרה לה.

 

שמירה על סודיות

החברה אינה אוגרת מספרי כרטיסי אשראי במחשביה.

החברה משתמשת בתקני האבטחה הגבוהים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה. החברה עומדת בתקנים קפדניים של סטנדרטים ונהלי אבטחת מידע לפי דרישת חברות האשראי.

האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL, פרוטוקול SSL מבוסס על שיטת מפתח א-סימטרי, המכיל 2 מפתחות, כך שהודעה המוצפנת ע"י אחד יכולה להפענח רק ע"י השני ולהפך. הדבר נקרא: הצפנת מפתח ציבורי - מפתח פרטי.

במקרים שאינם בשליטה ו/או נובעים מכוח עליון, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שיגרם ללקוחה או למי מטעמה, אם מידע יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

החברה מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומות באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע ההזמנה והעברת אינפורמציה ללקוחה.

 

סמכות מקומית ועניינית

בחתימתי הנני מבין ונותן הסכמתי הבלתי חוזרת, כי בכל מקרה של סכסוך משפטי ו/או תביעה בבית משפט הסמכות המקומית תהיה נתונה לבתי המשפט במחוז ירושלים.בקשר למוצרים ו/או לשירותים שאני רוכש מחברת Asian Da Vinci ו/או מאתר אינטרנט זה, הסמכות

הייחודית והבלעדית לדון בתביעה תהא של בית משפט בעיר ירושלים, ולא בשום עיר אחרת בישראל.

 

תקנון קנייה - עדכני לשנת 2021.

שתהיה לכם קנייה מהנה.

בברכה,

צוות http://www.vestido.co.il/

השוואת מוצרים (0 מוצרים) מוצרים שאהבתי צור קשר
Please login first
Please login first
VESTIDO

סל קניות

אין פריטים נוספים בעגלתך