אנו מציעים משלוח חינם ללקוחות ישראלים בהזמנות מעל ₪100 .
אנחנו בעיקר לבחירת הלקוחות: משלוח רגיל, משלוח אקספרס. בדרך כלל, 9-16 ימים למשלוח רגיל ו-7-12 ימים עבור אקספרס אקספרס. משלוח חינם בהזמנות רכש מעל 100 ש"ח עם משלוח אקספרס, 7-12 ימים
(צפו למוצרים המותאמים אישית. כגון שמלת ערב, שמלת כלה וכו')
Or you can contact us using the below
יש לציין כי בנוסף לגורמים אובייקטיביים מיוחדים, הצלחת המשלוחים תלויה בעיקר בשלושה היבטים. ראשית, הלקוח; שנית, הצד שלנו; שלישית, חברת השליחויות. אנו מצפים מלקוחותינו לספק פרטי משלוח מדויקים (נמען, מספר טלפון, כתובת ספציפית, מיקוד, כתובת מייל וכו'), לשמור על הטלפון פתוח ומוכן למשלוח בזמן.
במקביל, וסטידו יארוז את החבילה של הלקוח, תמלא את הכתובת הנכונה, ותתכונן לשלוח את החבילה ללקוח בהקדם האפשרי במצב תקין. בנוסף, על מנת להבטיח הובלה חלקה של סחורות, נשתף פעולה עם חברות אקספרס בעלות שירותים איכותיים. לכן, הלוגיסטיקה והתחבורה מושפעות מגורמים אובייקטיביים רבים. הסיבות הנפוצות הן: מזג אוויר, הליכי שחרור ממכס, תנאי תנועה, חגים, מגיפות, אסונות טבע וכו'. עם זאת, סמכו על כך ש-Vestido תלווה כל חבילה יחד עם הלקוח והשליח.
להלן מידע שימושי למשלוח:
1. אתר מעקב אחר חבילות: https://www.17track.net/en (פתחו אתר זה כדי לבדוק את מצב החבילה)
2. שירות לקוחות U-speed Expree ישראל טל': 972-02-6515575. (על פי ההנחיות הקוליות, מצא את שירות הצוות ומשוב על הבעיות שבהן אתה נתקל)
3. חוקי מספר הטלפון הנייד הישראלי: +972-00-0000000, שתי הספרות האמצעיות הן קידומת מספר הטלפון: 57, 52, 53, 54, 55, 50, 58, 02, 03, 04, 05, 08, 09 ומתחת ל-7 ספרות. 56 ו-59 הם מבצעי חיוג עבור טלפונים סלולריים פלסטין. מצטערים, זמנית לא נוכל לשלוח באזור זה ואנו ננפיק החזרים ללקוחות באזור זה.
4. דוא"ל שירות לקוחות Vestido: support@vestido.co.il (אם המידע הנ"ל אינו מועיל לך, אנא פנה אלינו, תודה).